Halva tiden hemma har redan gått och vi har "bara" halva tiden kvar. 
Njuter av varje sekund och försöker att inte tänka på att vi ska åka tillbaka igen. 
Har haft super duper jätte bra dagar hittills.

I lördags när vi landade blev vi bemötta med ballonger av familjerna och Sarah & Oscar och Rappe. 
Efter ett kramkalas åkte vi hem och morfar kom hem till mig, vi drack bubbel på altanen i solen. Johanna och Andrea kom förbi och stannade på grillat. 
(null)

(null)

(null)
I söndags vaknade jag 12.30 med lilla josse gosse vid min sidan. Vi gick ner och dukade fram frukost i solen med mamma. Där satt vi tills em då jag åkte hem till felix och träffade hans familj och släkt. 
Tillbaka hem var Bella hos mig, sen kom Sarah, Oscar, Sara & Emil. Till slut kom även Felix och Linus och vi hade en bra kväll helt enkelt!
(null)

Måndagen gick jag raka vägen hem till Sarah på frukost och sen sola på altanen hela dagen. Efter middag med Sarah & Limpan kom Felix på kaffe och kaka och umgicks bara vi 4, som vanligt. Men med Oscis också såklart.
(null)

(null)

(null)
Likaså idag, på hennes födelsedag. Började med pannkaksfrukost, ut på prommis och sen baka kaka. Hennes familj kom förbi på kaffe och nu ligger jag hos mamma i soffan, vi har ätit middag och kollar nu på Vår tid är nu och bara myser med tända ljus ♥️ och jag bara njuter. 
(null)

(null)


Kommentera

Publiceras ej