Idag har varit en upp och ner dag. Började bra! Fick skjuts till jobbet, god frukost, packade ihop och åkte till Alfons museet med barnen och Ilona. Jätte mysig förmiddag och god matsäck. När vi var tillbaka på jobbet blev jag helt matt och trött och energin rann ur mig. Jag hann jag knappt med nån rast och skulle byta av med en och gå ut, då var Annika så snäll och gick ut ist för mig och jag fick stanna inne och andas ut. Tog en koffeintablett för att återfå energin. Vi åt mellanmål och jag blev åter pigg och de rullade på. Men när jag slutade och skulle gå till gymmet släpade jag mig fram i snön. Skit trött och sur. In på gymmet och köra igång - VIPS - så dyker bästa Felicia  upp!!! Yes! Hon skulle också köra rumpa. Det blev Två Timmar rumppass idag. Blev trots allt ett skit gött pass! Sedan hem till Astrid för tacco. Skit mysigt och nu har jag kollar ph. 
Ändå är det något som tynger mig. Jag går ständigt runt stressad och kan inte koppla av. Jag känner mig ledsen och äcklig och det är den värsta känslan för mig. Blä jag vill bara vakna upp pigg och glad och avslappnad imon. Vill inte övertänka varenda liten detalj om allt varje dag. Bara vara. Ska det vara så svårt?? 
Aja efter denna roman märks de ju att jag behövde skriva av mig. I princip va denna blogg e till för :)