Hola och välkommen till en ny vecka. Helgen är redan förbi oss. 

Ingen måndagsångest för mig imorse iaf. Vaknade t.o.m 5 minuter innan ställt alarm. Att åka till jobbet känns bara bra numera. Jag ska dessutom från idag till torsdag bo hos min BFF. Bestämde mig för en vilodag från träningen idag och bestämde istället med Sarah att se fifty shades of grey och äta god middag i soffan. Så härligt! 

Har dessvärre lite lite uppgifter just nu på jobbet, iom att jag jobbar parallellt med en tjej nu, som jag i senare skede ska ta över för. Så får lite dåligt samvete över att inte göra mycket nytta men samtidigt vet jag att det kommer ändras när jag tar över helt. 

Så idag har jag mest suttit och drömt om mexico, längtat tillbaka till vår mysiga branäs-helg, till min mysiga söndagsmorgon med felix och drömmer mig till vår efterlängtade lgh! 

That my monday :-)