Övertänka är mitt nuvarande problem...
Känns som att jag övertänker allt nu. Jag tänker mycket på allt jag saknar hemma, verkligen allt. Alltifrån att vara den bästa barnvakten för mina granngrabbar, ta bussen till stan för att strosa i affärer, äta ute med bästa vännen på cicero, jag saknar spelkvällarna med tjejerna då vi spelar buzz, jag saknar gymmet som fan, jag saknar att dricka tusen koppar te på altanen med bästa vännen oavsett väder i flera timmar, jag saknar att köra bil, mina föräldrar och vänner, aromatkryddan.
Så mycket att jag ibland inte förstår hur bra jag har det, här och nu i australien.
Slösar onödig tid på att tänka, sakna och fundera.
Det är dags att njuta och leva och ta vara på tiden.
Och det är vad jag vill göra nu. Ska göra nu! BAM för jag är i aussie med 30 grader, sol och med bästa vännen!