Efter en tung vecka förra veckan med 52 h jobb, en massa träning och för lite sömn och födelsedagsfirande behövde jag denna veckan för att fylla på med energi. Min kropp sa verkligen ifrån.. Jag har varit hos mitt hjärta i Karlskrona och provjobbat, jobbat på Åhlens och bara myst en massa! 
Ledig igår och idag. Så när Felix hade skola tog jag mig en runda på slingan och det blir höstens första löprunda på 5,5 km och lite utomhusträning på de. Kändes hur skönt som helst och jag tackar knäna för de!! 

Idag åker jag hem för jobb imorgon innan halloweenfest med mina damer och glada människor. Det kan bli kul :-)
Söndag blir en vilodag och måndag ser jag min älskling igen. Så det kändes helt okej att pussa honom hejdå. Inte bra, det gör det aldrig, men så bra det kan bli. 
Har min bok, mina serier och mitt lilla mellanmål med mig så tågresan hem borde gå bra. Ett rumppass står på schemat för kvällen. Ska bli skönt och förhoppningsvis blir jag ensam där! 
Avslutar dagen med senaste avsnittet av Vamp! Man får göra det bästa av de!