Ställt klockan på 06.30. Mot ett tomt gym. Så sjukt underbart! Mötte pippi (Angelica) där så vi snackade och sa hejdå på bandet en stund innan hon var klar. 
Sen i princip tomt! Ingen i vägen. Jag bara älskar de! Det blev 1 h bröst och 30 min cardio. Sjukt bra pass igen!
Svettig och go cyklade jag hem till Andrea på frukost. Hon hade kokat ägg, avokado serverades med knäckebröd (as goa för den delen!) och den godaste smoothien jag smakat! Fyfabbe vilken bra morgon! Fick sagt hejdå till henne med.
En dusch och packning senare var jag redo att ta tåget med min kärlek till hans nya hem Karlskrona som jag nu ska flytta in i! Shiiiiiiit hihi!

Självklart när jag åker tåg blir det förseningar. En man promenerade på spåret vilket gjorde att vi var tvungna att stanna tåget = missar tåget från Emmaboda till Karlskrona....! 
Jaja ingen brådska idag inte. Har ju kärleken bredvid mig och nu ska vi se mer Californication♥️