Nu har det gått för lång tid. Jag har levt i synd.
Alkohol och godis är inte mina kombinerade kompisar. Utan träning i 1,5 vecka och massa bröd och kolhydrater. Nej stopp!
Blir ett gympass idag!!! :D Biceps och rumpa!
Imorgon blir det mage triceps!
Torsdag blir det rygg och axlar.
Fredag blir det favoriten: benpass.
Lördag, bröst.

Sitter på jobbigt vilket är otroligt jobbigt. Kommer hit och får reda på att jag jobbar i  2,5 timma. Buuuuhu. Får dessutom pannkaka och fruktsallad till Kalle anka som vi samtidigt kollar på. Slutar om 15. Alltså en tuff dag!
 
Min älskling har gått och blivit sjuk så honom får jag ta hand om ikväll <3

Helgen gick snabbt men ändå långsamt. Inte mycket gjort. I lördags var vi dock ute på Kville ett gäng och chillkröka. Blev en skit bra kväll. Igår strosa jag i stan med Sarah utan någon bättre lycka.