Såååå var det äntligen färdigstädat i lägenheten i kalmar, med stort tack till mina bästa föräldrar som hjälpt mig med allt.
Det blev vääldigt mycket packning och vi sitter i bilen påväg heem♡ det är dock väldigt blandade känslor. För att börja med det positiva får jag äntligen vara hemma med alla saknade nära och kära och främst ingen mer distans mellan mig & felix!!
Det jobbiga är att jag återigen ska bo hemma... fram tills felix & jag får vår lägenhet nästa sommar, samt att jag tyyvääärr blivit sjukt van vid att vara ensam. Jag har haft ett lugn och ro som jag tidigare inte haft i göteborg. Att jag endast har mig själv, min skola, min träning, mitt jobb, mina grupparbeten att anpassa mig efter. Och jag känner lite nu inför att komma hem att jag är rädd att jag inte kommer att vara tillräcklig för alla mina fina vänner. Jag vet hur de senaste åren har varit och jag känner att jag lätt kommer hamna där igen. Jag planerar alltid in allting. Man ska jobba, hinna med träning, träffa alla sjukt saknade vänner, vara med min älskling, träffa familj, morfar osv osv. Jag är också duktig på att oroa mig i onödan så jag får försöka ta det som det kommer och hoppas att ingen blir sur o känner sig bortvald om jag inte kan ses ♡

Gårkvällen var iaf såå mysig. Mamma, pappa och jag hade bokat bord på Kött & bar. Det var sååå good mat, likaså var efterrätten!! Inredningen, musiken, stämningen, allt var tip top. Efter det gick vi till ett super mysigt ställe som heter Krögers. Där satt vi vid infravärmen i loungemöblerna och mami & papi fortsatte och dricka lite medan jag tog en redbull utan vodka för jag körde. Vi hade verkligen en så mysig och bra kväll. Kan inte annat än vara nöjd under omständigheterna.

Nu har vi bara en timma kvar i bilen and then im homee♡