Klar finito DONE med matten. Ååååh sån känsla. Äntligen kan jag lägga det bakom mig. Det blir att fira till helgen, de kan man lugnt säga!! Summerburst på de! Kan inte annat än vara glad!
Efter mitt sista prov igår körde jag runt Josse med ärenden inför hennes bal. Hon var vacker som en prinsessa! 
Därefter åkte mamma & jag hem till Gunnel där vi var fram till 00.30. Pratade om himmel och jord, åt god mat och kollade massa foton. Hon har alltid varit som en mormor för mig, då jag aldrig haft någon. Och Kennet, hennes man, som en morfar. Vi var på hans begravning förra veckan. Jag kan nog inte förstå hur svårt det måste vara att leva vidare utan sitt livs kärlek. det gjorde ont nog att se henne stå kvar ensam. Tillsammans sedan 16 års ålder fram till 70+. Den kärleken vill jag också ha. Det är dom som fått mig att tro på kärlek.