Helgen har gått riktigt snabbt, trots att den gått långsamt. Satt och tittade igenom snaps dagarna långa från alla vänners lycka på summerburst. Next year here i come! Haha.
Utöver träning, plugg, sol & serier blev det lite lördagsjobb. Efter var jag med på hemlig personalaktivitet, det visade sig vara BUBBLEBALLS. Huuuur Kuuul ser inte det ut då???! Skrattade under hela tiden. Säger bara Testa det!
 
Igår kväll åkte Felix & jag till en restaurang som heter Sjörök där det serverades pizzabuffe. Nom nom. Dock levde restaurangen inte upp till våra förväntningar.. Men gott var det.
 
Idag har jag fått mycket gjort.
Upp kl8 och träna lite, sen plugg, tvätt och lite annat. Sen in till stan med Felix som klippte sig, han blev jätte fin. Under tiden sprang jag i affärer. Hittade bla en klänning till hans examen. Lite därför jag åkte med. Efter vi båda var klara var vi så hungriga att vi satte oss på en uteservering & åt lunch. Kändes som utomlands. Massa mys.
Hem för mer plugg, men såklart ute i solen, innan standard måndag-dubbelpass. Såå skönt när man väl är klar! 
snart läggdags dock.. School 2morrow..