Hola!
Tiden som gått sen sist har varit händelserik.
Efter Stockholm & utgång blev det en given vilodag. Men redan torsdagen därpå åkte Felix, jag & Sarah o Linus hem till Linus föräldrars hus, som var bortresta, där vi grillade, drack & badade jacuzzi. Fredagen var lika fartfylld den. Hem till Sara för att fira lite semester. Vi käkade & drack och hade en allmänt härlig kväll, men fick komma i säng i tid pga Danmarkresan dagen därpå.
Upp kl6 för att åka in till stena Line kl7 och åka iväg redan kl8. Krökade och hade oss hela dagen och var tillbaka i Göteborg redan runt 16. Då åkte vi hem till sara igen där vi fortsatte tills jag fick tacka för mig. För tidigt på söndag gick flyget till Spanien ihop med mamma & våra grannar. Vi åkte till Cabo roig i Torreveija och bodde i ett stort hus med pool och andra härligheter. Där spenderade vi en alldeles underbaaaar vecka. Som jag saknat utlandsvärmen, den annorlunda levnadsstilen på alla sätt. Att vakna till en alldeles ljummen luft och utomlandsdoften, det underbara strandhänget, svalkande blå vattnet och ALLT som hör till. Vi hade toppen väder hela veckan och jag fick helt klart vilat upp mig efter en partyvecka.
Nu är jag hemma igen och det känns bra för jag saknade ju min Felix som var kvar hemma i Sverige.
Just nu sitter vi i bilen påväg till Danmark, har nog åkt i ca 3 h och har inte långt kvar. Vi ska bo på hotell i vedbæk vilket ska bli jätte mysigt! Ser fram emot 3 mysiga dagar.