Igår var jag och Bells ute och festa till det lite. Var en jätte mysig och rolig kväll! Vi hamnade på Charlies hela kvällen ;)
Idag vaknade vi i tid och åkte in till Backaplan, till rean i djungeln. Jag köpte endast en ring och ett träningslinne på rean även en bh, träningsbh, mascara och ett par spetstrosor. :love: underkläder :love:
Ikväll träffade jag Äntligen min bästaste vän i världen!! Inhandlade lite mat och tillaga våran egen favvisrätt :D
Tittat på Victoria secret-fashion show. Jiisses sikka brydar! Om man ändå hade en kropp som deras..
Har saknat min finaste vän så myckee och jag kommer sakna henne mer när jag åker iväg i två månader..

Imorgon är det nyår, som ni självklart vet, kvällen är dock fortfarande osäker men den blir nog bra på ett eller annat sätt!
Nån bild från dagarna kommer nog upp imon.

Just de, vi bytte julklappar idag. Fick en sån fiin bh+trosa!!! även 2 par jäätte fina örhängen!! Älskar de! TACK älskling! <3