Älskar att vakna på lördagar, bredvid min prins såklart, utvilad och medveten om att man har tvåå lediga dagar framför sig. 

I detta fallet är det inte massa roligt på schemat utan mest packning och rensning. Men ändå ganska skönt faktiskt. Helt ensam, låta min playlist rulla på med massa bra låtar, solsken som lyser in och piggar upp, ingen att anpassa mig efter. Fri helt enkelt. Jag gillar bara att vara ensam när jag väljer det själv, vilket låter ganska dumt för vem gör inte det, men jag menar på att jag är för sällskapssjuk och anpassar mig gärna efter alla andra å stressar för att hinna vara med överallt. Men ibland, som idag, kan det vara ganska skönt att bara få vara. Rensa framförallt. 
 
Nu har jag varit vaken sen 10 ungefär och klockan är redan 12.30 och jag har inte gjort något nytta so far. Endast låtit Modern family avsnitt rulla på (<3) och ätit en god frulle och druckit lite kaffe. Också väldigt skönt men nu är det nog dags att sätta igång och göra nytta!!