Kom hem ca. halv tre inatt så hann inte skriva om min underbara kväll med saris eftersom ja skulle va på jobbet kl10 idag.

Meeen, efter jobbet igår åkte jag in till stan och mötte upp sarah. Båda var helt spända påväg till bergakungen inför twilight movie night.
När vi kom in i biosalongen låg en popcorn påse och en coca cola burk på stolen åt alla.
det stod ett schema på bioskärmen och de visade sig att det skulle sluta kl.02.10 medan vi trott att de skulle slutat kl.00.00.
Meeen det var värt väntan, med två pauser på 45 minuter inkl. kycklingsallad åså så startade Eclipse tillsluut..
Och den var heeeeeelt grym! Jag kan inte säga att det var den bästa hittills för alla tre filmer är bra men den var ändå bääst!! :D ville aldrig att den skulle ta sluut!!!
Så nu sitter man i väntan på november 2011 då första delen av Breaking dawn kommer ut...

Bara EN sak som jag störde mig gaanska så mycket på och det är att dom har Bytt Ut Victoria!!! de gör man bara inte. de ska väl vara samma skådespelare genom alla filmer??