FIRST OF ALL - RAPTORS ARE NOW THE NBA CHAMPIONSHIP WINNERS 2019!!!!!!!!!!!
(null)
Wow! Wow säger jag bara. Jag är så glad att vi är här i TORONTO och upplever när TORONTOS basketlag i NBA vinner för FÖRSTA GÅNGEN!
Vi bor och lever mitt i dess kärna.
Matchen tittade vi på hemifrån, främst för att jag ville hoppa rätt i säng om dom inte skulle vunnit game 6. Men det gjorde dom!
Så vi sprang ut och 1 min upp på gatan och joinade alla som var ute och tittade på matchen på Jurassic park. H e l t sjukt!
(null)
Bilderna gör inte ens rättvisa.
Iom att vi bor så centralt så var det svårt stt somna för att nära Toronto’s lag vinner, oavsett hockey eller basket, så tutas det i trafiken för att visa lyckan.
Jag trodde därför att jag skulle vara sjukt trött idag men jag gick upp som vanligt ändå, kl6 - iväg till gymmet.
Väl tillbaka fick jag ett sms från en kollega som säger att vi kan komma in på kontoret kl10, istället för att börja 8.30 vilket jag normalt gör. 
Jag tog mig en dusch, satte på kaffe (som bara sker på helgerna), gjorde en "större" frukost och satte mig i soffan och tittade på tv tills jag behövde gå 9.30. 
(null)

(null)

Jag jobbade till 12.30 då det var dags att gå ut och äta lunch med min chef samt hans två bankkontakter på en fin restaurang på 31e våningen i en byggnad mittemot vår.
Åt massa god mat, drack tom lite rödvin, åt dessert och drack kaffe. En så trevlig lunch!!!
(null)
Vår dessert, med 31 lager... 
 
Tillbaka på kontoret igen kl2.20 får jag reda på att vi stänger kontoret kl4 idag pga att Raptors vann NBA! Yay.
Jag följde med en kollega till Eaton Cente för lite stros och shopping. Vi är så dåliga för varan hahha. 
Eaton Centre är ett stort shopppng center på 3 våningar FULLT med folk. And I love it.

Sen hem till soffan till min älskling då vi båda var helt slut efter veckan. Jätte mysigt. Han har redan somnat och jag bytte just från vår serie till vänner.
Så mys <3