Mmmmmmh. Landat i soffan i pjyamasen, bland kuddar och filt, med dagens middag/kvällmat/fredagsmys. Detta var preeecis vad jag behövde just nu. En kväll hemma i soffan bara jag. Har inte varit jätte pigg denna veckan och är inte jätte pigg nu efter jobbet heller plus att jag ska upp tidigt imorgon igen så det ska bli så sjukt skönt att komma i säng i tid och sova massa massa timmar!! 

Ikväll serverades det en fullkornsbaguette med alldeles för mycket smör, just how I like it, ett stort glas mjölk till det, popcorn med dipp och en ny chokladglass jag hittade idag som ska ha naturliga råvaror. Smakade fin fint om du frågar mig, plus en massa saft. Har just tittat på ett nytt avsnitt av min älskade bästa serie Modern family och har ett nytt avsnitt av Devious maids att se. A fridaynight in my taste right now! 

Nu checkar jag ut! XX