Just nu är livet både så bra och så motigt. Bra är för att jag trivs så sjukt bra på min praktik och går i hopp om att få stanna kvar när jag tagit examen. Jag har bil för två dagar vilket hjälper mig fram och tillbaka till jobb & träning smidigt och bra, samt snabbt hem för plugg.
Motigt är för att jag känner mig sjukt osäker på plugg, framtida arbete efter examen & tidsbrist.

För övrigt är det måndag igen och jag är på väg hem ifrån dagens spinningpass. Så sjukt skönt när det är färdigt för det är sjukt jobbigt. Ävem denna helg har varit toppen.
Fredagskvällen var lugn och skön.
Lördag började med ett favvo pass på backaplan följt av plugg innan hockey med gänget. Sen gick vi ut och käkade och avslutade hos Emil. Felix & jag kom hem i bra tid vilket var positivt för att vi skulle åka och kolla på vår efterlängtade lägenhet redan kl 11 dagen därpå☆☆☆ såå fiiin!! Happy happy.
Resterande av dagen innehöll fika, promenix, plugg & jobbsök och mera fika.

Thats all. Xx