Goodmooorgon!!
Dagen började med att hoppa upp ur sängen och i träningskläderna för en svettig runda runt ön. Första låten på spotify jag satte på var Det blir en dag på stranden med Thomas Ledin. Hur bra är den inte? Så lycklig :D 
När jag var tillbaka gjorde jag det igen, det som inte går att göra hemma. Jag hoppade i bikinin och gick 20 m ner till stranden och d turkosa vattnet för att bada bort svetten. Sedan upp för frukost på hotellet. Det kan inte bli en bättre start?! Det var iallafall min tanke när jag låg och flöt på vågorna och hade ögonen mot en klarblå himmel. 
Och nu en hel dag framför oss med endast sol, bad och en lunch i skuggan:)
 
Häromdagen var vi på Fullmoon party. Annars är det väääldigt lugnt och härligt här. I säng redan vid 22. Haha men det är okej för man är nöjd då. Efter en go middag ute eller filmkväll. 
Vi rör oss vidare imorgon mot Padang Padang på Bali för att möta Elin, Emma och Marcus. Så jag hinner en sista runda här på ön innan vi förflyttar oss :)