Så många gånger jag tänkt att skriva lite, men nä. Sen ångrar jag mig eller så ska jag kliva av bussen (där jag ofta bloggat de sista). 
Godmorgon kanske man ska säga. Det är söndag och Valborgsmässoafton. Klockan är 9.31 och solen skiner idag. Våren börjar kännas nu, äntligen, denna helgen. 
 
Min helg har hittills sett ut såhär:
Gårdagen spenderade jag med mamma i stan där vi strosade i alla affärer som gick och stannade upp mitt under dagen för en lunch på Cappucino under solens varma strålar. Det blev även ett glas vin till det och jag kan säga att det smakade 100 gånger bättre än de senaste jag druckit, för att solen var framme!! ;) 
Felix & jag gick ut och åt när jag kom hem, på Divan, som tydligen är turkiskt ägt. Det var otroligt gott. Resten av kvällen spenderades hemma med lite blandat, jag testade massa kläder och rensade och fixade i garderoberna medan Felix meckade med sin nya tekniska leksak. Likaså som han gör right in this moment. Sedan hann vi självklart med lite serier i soffan också. Måste säga att min lördag var såå skön.
 
Jag har just vaknat, med lite ont i halsen tyvärr, så ingen träning idag heller. Det är tredje dagen jag känner av halsen. Så typiskt när jag hade tänkt att träna och bara ta det lugnt denna långhelg. Så får se hur dagen kommer att bli. Jag ligger nu i sängen och kollar kläder (<3) och bara degar. Vi ska snart promenera bort till Lidl som tydligen har otroligt goa nybakade bröd. Yumm!
 
Så vad har hänt den senaste månaden då? 
Jooooo, vi har ääntligen flyttat ihop och in i vår sprillans nya lgh! I could'nt be more happy at the moment. Stormtrivs här och känner mig verkligen hemma!!! Det känns lite som att jag äntligen har landat från ett långt kaos typ. Mitt nya jobb stormtrivs jag med lika mycket nu som när jag började, om inte mer nu. Jag har vuxit in i min roll och jag bara trivs. Nu har jag även så sjukt nära till jobbet också. Annars rullar allt på, det har varit lite fest de senaste helgerna och vardagarna är bara jobb och träning, och mys såklart. 
 
Ska försöka skriva lite mer framöver, jag vet ju hur skönt jag tycker att det är, vilket gör att jag själv inte förstår varför jag inte gjort det tidigare än nu. 
I wish you all a lovely sundaaay <3 
Fredagens soffhäng
Vackra utsikt i fredagsmorgon
Gårdagens middag på Divan
Utsikten ifrån balkongen atm!! Erkänn fiint