Jag sitter här och har precis sökt lite jobb över datorn.
Men jag funderar på vart man kan gå och söka sommarjobb.. Det suger verkligen att jag fyller i  september för oftast måste man vara över 18 på många företag. Förslag?

Det roliga är att Sarah och jag pratade om sommarjobb häromdagen och vi  sa att ja måste gå och söka för jobbet kommer inte till mig..
Men va händer då.. När mamma kommer hem från jobbet frågar hon mig om jag vill jobba under 1 månads tid i sommar. Då hade hennes chef frågat om jag var intresserad av att:
ta emot kunder för Sverigehuset, förklara lite om företaget och visa runt i ett inrett hus (om jag förstod rätt).

Min enda fråga är vad jag kommer tjäna men annars känns det egentligen klappat och klart!
det tråkiga är bara att jag kommer att jobba i Juli månad. Den bästa månaden. Men man får ta vad man får!!! :)