Som sagt så har jag nyligen tittat tillbaka på gamla inlägg och det känns som att varje gång något exciting händer så händer det flera exciting saker samtidigt.
 
Som nu så ska vi ÄNTLIGEN ÅKA HEEEEM till Sverige, efter 14 MÅNADER. 
Asså jag har inte varit hemma på 14 månader, på dagen. HUR sjukt! 
Och vi har sedan länge lovat Mansour & Catherine att om dom åker iväg ska vi givetvis passa Molly och se efter Ronan. Något jag har längtat efter iom att jag älskar Molly och vill ha henne själv haha lol.
Dom kom tillbaka igår efter deras resa så vi har ju bott där i över en vecka, så vi flyttade tillbaka till vår lägenhet igår och på fredag åker vi hem till sveee. 
Så tiden blir så pressad och man ska hinna med så mycket. Men samtidigt tycker jag att det är kul när man har mycket att göra, så inte mig emot. 
Men det känns alltid som att en rolig sak aldrig kommer ensam if that makes sense.
 
(null)
Just nu sitter jag på class, från 6.30-9.30pm. Jag har alltså börjat en Web Development class där jag får lära mig att programmera. Skit coolt och super kul! 
 
Idag när jag kommer hem blir det bara mat, en snabb tvätt och PH innan sängen. 
Imorgon efter jobbet blir det äreeenden och packa!! Och fredag kl3 går jag ifrån jobbet MOT FLYGPLATSEN. 
Alltså jag kan i n t e förklara denna lyckliga känsla, den pirriga härliga udnerbara fantastiska känslan att få träffa alla efterlängtade saknade människor där hemma. Att få ha en semestervecka hemma, mysa, umgås, krama.
Så fort jag tänker på ögonblicket när jag kommer ut där på Landvetter så kan jag börja grina (av lycka)!!!
Denna känslan är A M A Z I N G !

Kommentera

Publiceras ej