Kan ni fatta att det redan är juni? Vi är halvvägs in på året! Heeerre gud vad tiden flyger. Lite läskigt..

Helgen började med en aw med kollegorna hos mig. De yngre gänget ;) Vi beställde thaimat och köpte med dricka och satt och tjötade hela kvällen.
Jätte trevligt.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Så myys på balkongen.

Lördagen var planen att gå på dagsfest med Grace & Kay, men vädret skulle vara dåligt. Det skulle vara moln och regn så vi bestämde oss för annat.

Kay & jag tog en roadtrip till en outlet istället i Niagra. 
Vädret var faktiskt lite bättre där borta. Så det var en trevlig överraskning.
När vi kom in var det första vi såg live-musik och alla mysiga bänkar, så redan efter första halvtimman satte vi oss ner för lite lunch och njöt av livemusik.
Det var såååå mysigt. Lite bänkar på en gräsplätt, parasoll, foodtrucks och livemusik. Hur bra som helst. (null)

(null)

Efter outleten ville Kay se Liverpool spela Champions leage finalen, som det fanet hon är.
Vi försökte hitta en sportbar som spelade upp matchen, men många barer var redan Propp fulla och släppte inte in ngn och andra hade inte kanalen. Men till slut hittade vi ett ställe. Ett litet ställe..En lokal pub i en liten ort som hette St Catherines utanför Niagra. Haha. Inte det mest fancy men det var en rolig upplevelse.. och billigt.
(null)

(null)
Aa ni ser ju ovan..

Hela poängen med en tripp till outleten var att jag ÄNTLIGEN skulle få köpa min väska, men vi åkte ju inte till samma outlet som sist så Michael Kors affären hade inte väskan i Niagra. Så vi tog faktiskt en svängom till Premium outlet påväg hem, så jag kunde köpa den. Äntligen. Såå glad nu :-)))) fattigare efter en shopping dag.. men glad ändå! 
(null)
Jag tycker vi hade en riktig toppen dag. Oväntad och rolig.
(null)

Idag söndag vaknade vi upp och tog det lugnt. 
Brandlarmet gick runt 12 så vi tvingades att gå ut. Så vi tog en prommis.
Det var varmare än förväntat denna söndagen med, vilket innebar..... en sväng till poolen. Självklart anslöt Pelle. Han tackar inte nej till poolhäng.

(null)

(null)

Se så fint och grönt💚💚

(null)

(null)

(null)

Molnen kom och gick lite men det var skönt ändå!! 
När solen försvann bakom byggnaden gick vi upp till lgh alla tre. Då var solen på balkongen, så vi satte oss och tog en kaffe där.
Då vi hade thaimat kvar från i fredags, värmde vi upp allt och åt middag alla tre. 
Pelle stannade kvar så fille och han spelade tv-spel medan jag tvättade och gjorde annat. 
(null)     
Iom att vi åt en tidig middag föreslog jag kvällsmat till Raptors matchen som nu är på tv.
Killarna tackade inte nej till det så jag gick och handlade, lagade pankisar och nu kollar vi matchen alla tre och myser. Eller jag sitter mest med telefonen haha men ändå.
(null)

(null)
Tog mig en köpp på ballen i solen innan jag gick och handlade. 
(null)
En zuper myzig söndag heeelt i min smak! <3

Kommentera

Publiceras ej