Herre gud va tiden flyger. Haha jag skriver det hela tiden. 

Veckodagarna händer inte mycket. Eller ibland men helgerna är ju vad man lever för. 

Redan på fredagen sken solen. Denna helgen har vädret levererat till 1000!!! 
Så efter jobbet gick jag och Grace hem till henne, Felix kom och sen Evan hem. Vi gick då upp på deras takterrass och njöt av kvällssolen och drack vin innan Raptors matchen. Den gick vi hem och såg och somnade tidigt haha. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lördagen vaknade jag upp, sprang och köpte bagels och sen diiirekt till poolen. Låg där så länge jag kunde. Solade, lyssnade på svensk sommar musik och njööööt. Felix kom och joinade mig en stund. På kvällen kom Alex hem till oss för balkonghäng. Såå trevligt. Exakt såhär jag såg oss använda balkongen när vi flyttade hit. Varma sommarkvällar, vin och solnedgång. 

(null)

(null)
Från poolen till balkongen för mer sol <3
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Söndagen hade vi hyrt bil, så upp och hoppa och iväg. Ut på tur, aldrig sur.
Solen strålade och vi åkte 1,5 timma utanför Toronto till Wasaga beach. Ett mysigt, lugnt ställe med en lång strand och fin natur. Felix och jag parkerade bilen när vi äntligen kommit fram och började promenera. Det var lugnt, tyst, skönt och varmt. Så skönt. Nästan som hemma. Bort från storstaden, bort från havet av människor, trafiken och betongen. 
Efter promenaden körde vi och käkade på en uteservering och sedan hem igen. En skön dagstur helt enkelt! Välbehövligt :)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Avslutade dagen med Capten Marvel och glass. 
En helg helt i min smak! 

Kommentera

Publiceras ej