Idag är det söndag. Jag har just vaknat. Klockan är 9.50 och vi är inte bara lediga idag utan även imorgon meeeed!

Igår var Felix och jag med Ellen & Pelle på en outlet. Sen åkte vi tillbaka downtown och gick till Joeys för mat & drinkar. 
Då dom skulle på roadtrip idag så gick vi hem efter och hade myskväll hemma. Perfekt om du frågar mig. 
Jag hittade en väska på outleten som jag nu ångrar som baaara den att jag inte köpte :’( haha! Så typiskt mig!!!! Då det ligger typ 45 minuter utanför stan och jag har ingen bil så vet jag inte hur jag kan åka tillbaka och köpa den. En gåta som återstår att se om jag kan lösa. haha faan!! 

Solen skiner ute, för tillfället. Så vi ska passa på att ta en prommis innan alla moln kommer, som de ser ut att dom ska.. man får passa på att få lite sol när man kan helt enkelt!
(null)

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej