(null)
Detta är från gårkvällen som spenderades hos Kay.
Grace och jag åkte hem till Kay efter jobbet för en tjejkväll. Vi köpte med vin, chips och beställde pizza. Vi satt bara och pratade och drack vin hela kvällen.
Då hon bor lite utanför stan så stannade vi kvar och sov över. Jätte myys.
(null)
Vaknade redan 8.30 imorse.
Kay skulle fixa brynen downtown imorse så medan hon gjorde det tog Grace & jag en latte på något litet charmigt, mysigt ställe i närheten. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Vår plan var att åka och äta brunch på ett ställe som heter School men det var FULLSMOCKAT så vi fick tänka om.
(null)
Men detta var också as gött!!
(null)
Felix och jag hade planerat Ikea idag och då brunchen blev av lite spontant slutade det jätte bra ändå, då Kay bor i närheten av Ikea och iom att hon körde downtown så skjutsade hon oss till Ikea. Super duper bra.
Vi tog bara en uber tillbaka.
(null)
Förmiddagen var grå, regnig och blä. Men lagom tills vi kom hem hade det klarnat upp.
(null)

(null)
Sååå jag satte mig genast på balkongen!! 
Ä L S K A R
(null)
Det blev tacco till middag, lagom till regnet var tillbaka och åskan kom.
(null)

Vi satte på A star is born till maten. Mera mys!! 
Klockan är snart 10 och vi kollar på basket.
Raptors kan avgöra om dom går till NBA final ikväll. Spännande! Eller? Faktiskt ganska haha ;D  (null)
Köpte såklart lösgodis på Ikea (fast vi har redan ätit nästan allt..) och gifflar. 
Jag ä l s k a r gifflar, med mjölk! 

Kommentera

Publiceras ej